سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سام قند وعسل

شعر های سام شماره 2

1392/6/24 14:41
نویسنده : خاله
261 بازدید
اشتراک گذاری

پاشو پاشو کوچولو...............از پنجره نگاه کن

با چشمای قشنگت ................به منظره نگاه کن

اون بالا بالا خورشید ............تابیده در آسمان

یک رشته کوه پایینتر.............پایینترش درختان

نگاه کن اون دوردورا ...........کبوتری می پرد

انگار برای بلبل ………….از گل خبر می برد.

ای زنبور طلایی٬-------------------نیش میزنی بلایی٬

زمستونا خوابیدی-----------------٬خواب بهارودیدی٬

پاشو پاشو بهاره------------------گل واشده دوباره

--------------------------------------------

تو ماه اسمونی در شب تارم

وقتی که شب سیاه من تو رو دارم

تو تکستارم

(تا اینجاشو خودت میخونی ولی بقیش باید من اولش بگم تا تو ادامه بدی)

تا که میای میپیچه عطر گا یاس

غنچه سرخ لبات به رنگ گیلاس

ببین چه زیباس

شیرین شیرینا

خانم خانما

خوشکل شدی امشب

لبهات شکره

قندو عسله

مثه گل شدی امشب

------------------------------------------------

حسني ما يه بره داشت ------------بره شو خيلي دوست مي داشت------------------برهء چاق توپولي، زبر و زرنگ و توقولي

دس كوچولو، پا كوچولو، پشم تنش كرك هلو -

----------------------------------------------

شبا که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره

ما خواب خوش می بینیم اون دنباله شکاره

آقا پلیسه زرنگه

با دزدا خوب می جنگه

ما پلیسو دوس داریم

به اون احترام میذاریم

---------------------------------------------

منم بچه مسلمان

که دارم دینو ایمان

کتابم باشه قران

رسولم داده فرمان

که وقت صبح گاهی

کنم شکر الهی(خودتم اولاش واسه خودت میگفتی کنم شکر خدا)

---------------------------------------

وای وای چی کرده

صندلی بابا شکونده(خننده)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)